2012/05/11

Kurā virzienā? / Which direction?

Tā kā pārsvarā tamborēju apģērbus, nebiju domājusi tuvākajā nākotnē taisīt tradicionālos kvadrātiņus... iespējams pat, ka nekad. Bet tad man prātā ienāca ideja, ka jāuztaisa apģērbs ar šiem kvadrātiņiem tajā. Gribējās, lai tas neizskatās pēc kaut kā kvadrātaina un robusta, ko esam pieraduši redzēt apģērbos no kvadrātiem. 
As I make mostly garments, I didn't think I will crochet granny squares any time soon... probably ever. But - then that idea struck me. I must make a garment including granny squares in it! And this better not be that square bulky piece that we are used to see when granny squares are involved. 


Tā nu es izveidoju šo teksturēto Virzienu Jaku, kam kvadrātiņi ir sānos un uz abām piedurknēm. Man ļoti patika tamborēt dažādos virzienos un veidot jaku, pietamborējot pa gabaliņam klāt.
So I made this textured piece - Directions Jacket - with granny squares on the sides and both sleeves. I really enjoyed crocheting in different directions and putting this piece together as I go.


Uz pleciem ieintegrēti arī apļi. Jaka padevusies diezgan ģeometriska.
I also made circles on shoulders - this turned out to be pretty geometrical.


Man patīk, ka jaka izdevās diezgan pieguļoša un nav kokaina. Esmu to jau paris reizes vilkusi un man patīk rezultāts.
I'm pretty proud that this piece turned out fitted and not bulky. I have worn it out several times and love how light it turned out.


Izmantoju "worsted" svara kokvilnas dziju, un 7 mm adatu.
I used worsted weight cotton yarn and 7 mm hook.