2011/12/29

Vēl vienas beigas / Another end

Pirms ieejam Jaunajā gadā es vēlētos visiem un arī sev novēlēt – būt DROSMĪGIEM! 
 
Tieši drosme ir tas, kas tik bieži pietrūkst, lai īstenotu savus sapņus. Un arī man tās reizēm pietrūkst. Pēdējās dienas bijušas pārdomu pilnas – par pagājušo, par sasniegto, par nesasniegto, par pagātnes rēgiem... Reizēm ir sajūta, ka ir par grūtu, pārāk daudz jācīnās, lai sasniegtu sapņus... es negribu cīnīties un man nevienam nekas nav jāpierāda. Vienkārši gribās būt viegluma plūsmā un darīt to, kas no sirds patīk – un to es arī cenšos darīt. Un dariet arī jūs to, ko mīlat darīt visvairāk, neskatoties ne uz ko! Mīliet sevi un esiet drosmīgi, jo tikai tā var sasniegt savus sapņus!
 
Laimīgu Jauno gadu!

Before we are entering the New year I would like to wish everybody and myself – to be FEARLESS!
 
Fearlessness is one thing that is missing to carry out our dreams. I am missing it sometimes, too. Last few days have been full of wondering – about what has been, about achievements, about things that haven’t been achieved, about ghosts of the past... Sometimes it feels too much, too much to fight for to reach for our dreams... I don’t want to fight or to prove anything to anyone. I just want to be in the flow of ease and to do things I love most – and I’m trying to do so. And you should do it too, no matter what. Love yourselves and be brave cause that’s the only way to achieve our dreams!
 
Happy New year!

 
 
Megalauka dizainēto lapu ar tukšiem aplīšiem savām meditatīvām izpausmēm varat lejuplādēt ŠEIT.
You can download a sheet with empty circles for your meditative expressions HERE, designed by Megalauks.