2011/09/17

Un šovs var sākties! / Show must go on!

Nu re - diena knapi pusē, kad jau esmu nobalsojusi, paspējusi iegūt kultūršoku, un nospriedusi, ka tomēr dzīvoju kaut kādā paralēlā realitātē. Un nu varu ķerties klāt borim. 
Day is still young - I have voted, got cultural shock and decided that I live in some kind of a paralel reality. Now I can get to my crochet.



Tātad - pulksten 12:45 man situācija izskatās šādi: vakar ir izvēlēta adata (esmu pārlaimīga, ka šai dzijai piemērota ir 4 mm, kas ļoti patīkamas sagadīšanās pēc ir mana mīļā Etimo adata) un uztaisīts paraudziņš, lai redzētu ko un kā likt kopā.
So - at 12:45 pm my situation looks like that: I choose the hook (I am so very lucky to find out that this time the most appropriate hook is G-6 / 4 mm which is my most favorite Etimo) and made a swatch yesterday.
 - - -
Pulksten 16: 30 mans džemperis vārdā Sūniņš (jo sūnu zaļš) ir ieguvis 9 rindiņas. Tamborēju pa apli.
At 4:30 pm my sweater named Mossy (because of its moss green color) has 9 rows. I am working it in round.



Pulksten 21:40 man ir 25 rindiņas un iet otrais kamols. Ar apraksta rakstīšanu iet lēni. Sūniņš būs garais džemperis. Esmu jau pamazām sākusi veidot vidukļa sašaurinājumu. Un man uz e-pastu ir jau iesūtīts pirmais kopdarbs.
At 9:40 pm I have 25 rounds andsecond skein in progress. Pattern writting is going slow. Mossy will be long sweater. I have already started to make a waist line. I have received the first finished work in my mailbox.



23:40 - metu mieru! 28 rindiņas, un Sūniņš jau vairs rokās īsti neturas... 
Ja vēlaties, lai jūsu darbiņi parādās šajā blogā - laipni lūgtas iesūtīt savus vēlēšanu darbus uz linda.skuja[at]gmail.com. Ja rīt nesanāk, tas nekas... pa nākamo nedēļu droši sūtiet. Neaizmirstiet uzrakstīt savu blogu adreses (ja tādas ir), un pastāstiet kā gāja. :)
11:40 pm - I'm done for today 28 rounds and my Mossy is falling out of my hands... 
 
Milzīgs paldies visām, ka piedalījās, visām, kas gribēja, bet šoreiz nesanāca! Man ir liels prieks, ka izdevās sapulcēt tik daudz dalībnieču! :) Paldies!
Huge thanks to all participants, thanks to those who wanted to participate but couldn't this time! I  am so happy that I managed to gather so many participants! :) Thank you!